onsdag 24 oktober 2012

Igen

Ja varför vänta när man kan köra på med en förkylning till. Gick och la mig tidigt i går kväll och då frös jag så jag skakade. Vaknade på natten och var så torr i den ömma halsen så anade att dagen inte skulle bli så kul. Danne väckte mig på morgonen och undrade om jag skulle duscha innan han åker till jobbet och fast jag hade så mycket varmvatten så frös jag iallafall :/ Kroppen värkte och halsen var öm, ja för att inte tala om huvudvärken. Fick bli nån timmes sömn till vilket Nellie inte hade något emot. Min lilla sjusovare :) När det sen var dax att ta sig ur sängen så blev det en tur direkt till medicinskåpet för att få ner febern så jag orkar ta hand om lillan hela dagen. Ja inte bara henne utan dom två hundarna som behöver få komma ut oxå. Ringde mannen i ett försök att han skulle kunna komma hem, men än så länge har jag inte hört någon bil så går säkert inte. Det är vid såna här tillfällen jag önskar att han hade ett annat jobb. Men men jag får väl vila mig en annan gång. Nu sover iallafall lillan så får passa på då att varva ner med en kopp te och några ibumetin. Känns inte som om det blir värst mycket packat i dag och heller ingen dans i kväll :(

Den här är inte skön att bli påkörd av

Vilken fin höstdag vi hade i går. Nellie och jag tog en liten promenad tillsammans med mobilen för att få med värmen på bild.

 
 

 

 
 

 

Inga kommentarer: