onsdag 21 januari 2009

Ragg

I kväll stod jag och väntade på en tjej från dansen som skulle plocka upp mig för en färd till metropolen Köping. Jag hade inte en blekaste aning om vad hon hade för bil, så när det stannade en så tänkte jag bara att jaha har hon en sån....men jag tyckte iaf inte att det var hon som körde, men bilen backade tillbaka och kom upp jämsides med mig. Då ser jag att det är en kille som sitter och gestikulerar och jag bara que....vem är det där. Känner ingen sån....hmm. Han öppnar dörren och bryter på nåt språk när han säger att jag trodde du var min kompis. Jaha säger jag men nej det är jag ju inte.....då i nästa andetag säger han att jag kan köra dig dit du vill.....ehh....som om jag skulle hoppa in i en främmande bil med en vilt främmande kille och...ja kör mig. Skulle inte tro det...så var ju snabbt tvungen att säga att, nej jag väntar på en kompis. Ok då tror man ju att han ska säga hej då eller nåt sånt....men inte då. Han blev nog lite sur för han drog snabbt igen dörren och drog därifrån. Ja jösses. Blåst på ett ragg kan man ju säga....stackarn. Nu ska man ju inte dömma alla stackars killar, för den här kanske var hur snäll som helst....men njä det är ju lite svårt att veta. Missade jag mitt livs chans så får jag väl stå för det.

Inga kommentarer: