onsdag 13 maj 2009

Race

Usch va dålig jag vart på att uppdatera den här bloggen...skäms på mig, men den som väntar på nåt gott...... I går var det speedway här i stan, och eftersom jag inte vart ute på nya arenan sen dom byggde den, så kände jag för att hänga med. Och är man dessutom ihop med ett motorfreak, så kan det ju vara kul att nån gång dela hans intresse :) Sagt och gjort, vi rattade ut mot Gröndal för att mötas av mörka moln. Ju närmare vi kom, desto mörkare blev det. Väl inne på prkeringsområdet bestämde vi oss för att...nej det kommer att bli blött så vi åker hem och tittar på tv:n ist(visseligen vart det ljusare bortåt, men våga chansa?....nej). Just den här matchen skulle ju sändas direkt, så snodde vi oss på så skulle vi hinna hem. Iväg och inhandla lite snabbmat och sen full fart hemåt. Japp, det kom regn, men snart sken det upp och blev uppehåll...typiskt när man sett fram mot att äntligen få titta live ute på banan. Lopp efter logg gick utav bara farten, och när matchen var över så hade hemmalaget förlorat :( Men för att se det från den positiva sidan....vi blev inte blöta, och sparde in entrepengarna :) Alltid något!

3 kommentarer:

emilia sa...

fin blogg!
vill du vara med i min fototävling?:)

Birgitta sa...

Gärna...ska genast kika på om det finns nåt jag kan skicka in :)
Kul att du tittade in här hos mig :)
/Birgitta

norrlandskusinen sa...

hmmmm inte viste jag om någon "respektive", grattis i så fall..
när blev det till, nyligt eller?
Fy skäms att inte skvallra sånt med din lillkusin ;)
Kram