torsdag 7 oktober 2010

Förväxling

I morse när jag klätt på mig så tog jag på mig mina Foppisar och traskade ut i köket och gjorde det jag skulle innan det var dax att fara iväg till jobbet. Inge konstigt med det, men när jag kom hem så fick jag se att det stod 2 olika Foppatofflor i hallen och tanken var att har en av hundarna burit iväg med den andra. Aja jag tar på mig tofflorna och knallar in i sovrummet för att byra om till hemmakläder och då får jag se att dom andra toffelhalvorna står där. Bra då var det bara jag som inte var riktigt vaken den där morgonen. Byter om och tar på mig tofflorna för att sen fixa lite med mat innan det är dax att byta om till dansen. Då när jag tar av mog tofflorna får jag se att......jag fortfarande har 2 olika på fötterna.....haha. Inte ens Danne har sett nåt och när jag frågar om han ser nåt annorlunda på mig svarar han nej....haha. Lika blinda båda två alltså :) Och tro nu inte att tofflorna är så lika, för det ena paret är ljusblå och det andra vita med rosa slejf och hål som liknar Musse Pigg......haha :)

Inga kommentarer: