fredag 26 november 2010

Smakrikt eller inte.

Skulle "lyxa" till det med hamburgare och strips en kväll och inget konstigt med det. Man steker ju bara burgarna och gör stripsen i ugnen, sen på med salt och upp på tallriken tillsammans med en massa tillbehör på burgaren. Tyckte ioförsig att smaken på stripsen var lite i konstigaste laget så jag saltade lite till.....nej det blev inte bättre så fick bli ännu en omgång, men fy så sött det blev. Haha jag hade hela tiden tatt socket på stripsen så inte undra på att dom smakade konstigt. Kände inte det söta förrän efter tredje omgången och nu kan jag säga att jag inte ville ha mer. Salt och sockerströarna är ju lika men i botten står det vad som är i och för första gången så tittade jag inte. Hade nämligen ställt saltet där sockret brukade stå och av gammal vana så......jaja alla kan vi ju göra våra små misstag och ingen av oss dog ju av det....haha

Inga kommentarer: