lördag 11 juli 2009

Skor då!

Tog en liten runda till Tuna Park i dag för att strosa runt lite. Vi skulle inte shoppa, men som vanligt så blir det ju aldrig som man tänkt sig :) Har ju vart på jakt länge nu efter ett par Adidas sneekers och så i dag sprang jag rakt på dom...och dessutom på rea. Underbart att få tag på ett par såna godingar för strax över 300:- så nu sitter jag här och känner mig mer än nöjd. Kommer att bli så snyggt till jeansen jag köpte förra helgen när vi var med Eva och Theo till Västerås :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga dojjor!! Skulle själv behöva ett par nya. Var köpte du dom? Fanns det många olika modeller??
Kram på dig

Birgitta sa...

Jag köpte dom på Bergqvists skor på Tuna Park och då fanns det iaf fler...men om dom har kvar nu vet jag inte.
Kram