torsdag 2 december 2010

Host

Typiskt att man skulle bli sjuk igen. Ioförsig så var det ju ett tag sen och flera i min omgivning har vart sjuka i omgångar fast jag klarat mig så får vara glad iallafall. Började i måndags eftermiddag med lite rasp i halsen för att sen ävergå till vidrigt halsont på kvällen och nästan inge sömn på natten. Då bestämde jag mig för att det får bli sängen i några dagar tills det ger sig så pass att jag orkar gå hela dagarna och plocka med kläderna. Nu har allt övergått till en undrbar snuva som aldrig verkar ta slut och jag fattar inte vart allt snor kommer ifrån för det verkar ju aldrig ta slut. Men men man lär nog bli kvitt med det här inom en snar framtid. Många som är sjuka nu går ju länge med eländet så hoppas verkligen att jag slipper det. Nej nog med gnällandet för den här gången för nu är det dax att förpassa datorn till bordet igen och ta tag i det jag ska göra i några dagar dvs. ligga i soffan och bara lata mig :) Host och snörvel på er!

Inga kommentarer: