fredag 3 september 2010

Har då äntligen lyckats få båda hundarna att titta in i kameran samtidigt :) Var för sig har det ju gått ganska bra, men att få stora hunden att ligga stilla och inte lyssna på det jag säger till den lilla har inte vart det allra lättaste. Inte heller att få lillen att sitta still när jag sätter mig ner och höjer kameran för att fota dom. För när jag säger Bamse så flyger han fram till mig. Han är ju duktig på att stanna, men inte lika bra på att stanna kvar när man sitter en liten bit ifrån.....eller jo ett litet tag går bra, men att sitta så länge att jag hinner få båda att titta in i kameran är ju lite svårt för honom. Den stora vill heller inte titta in i kameran utan tittar hellre på det som händer runtom honom. Men skam den som ger sig.....nu är det matte som ska lära hundarna att var med på bild :)

Bamse & Zeke

Inga kommentarer: