tisdag 9 mars 2010

Miss

I dag var Danne ledig en stund från jobbet och då passade vi på att shoppa lite. Först blev det till att lämna in min lilla mobil på lagning och det kändes märkligt då ingen av mina alla andra mobiler jag haft genom åren har gått sönder under garantitiden. Aja nu fick den här besöka farbror doktorn och jag hoppas att dom tar väl hand om honom när han är borta från mig :) Sen bar det av till Jula för lite shopping för mannen men även för mig som fick tag på ett par arbetsbyxor till bra pris. På väg hem tycker Danne att nej nu ska vi minsan tvätta din skitiga bil, för vägen var ju torr och då är den ju ren när vi kommer hem. Sagt och gjort, in i tvätten och sen raka vägen hem. Då får vi se att bara den andra vägbanan är torr....haha snacka om miss. Vägbanan in till stan är snustorr medans den hem är blöt av smält snö. Så när vi kommer hem är bilen skitig igen. Men lite mindre salt är det iallafall på den så lite nöjd får man allt vara.

Inga kommentarer: