söndag 20 juni 2010

Grillat

I går satt jag och velade om ifall jag skulle hänga med Danne till några kompisar och titta på GP speedway på tv eller stanna hemma och grilla med grannarna. Då skallen värkte och jag inte var så pigg och dessutom inte är så intresserad av speedwayen varannan lördag så bestämde jag mig för att stanna hemma. Skulle ju bli en enkel grillning och sen kunde man ju hoppa ner i soffan och slötitta lite på tv. Nu blev det så att Eva och Theo hade mat över och bjöd in mig så vi satt hos dom och åt. Riktigt trevligt och jag drack en cider för en gång skull :) Sen skulle vi bara slöa i soffan med en film och jag kan säga att det hann inte gå särskillt långt på den filmen innan jag snarkade gott. Vaknade till några gånger , men såg inte mycket av den filmen....snacka om uselt sällskap man är då. Sova hos grannarna....jaja då trivs man ju iaf där i deras soffa, och kan säga att det är inte första gången jag slocknar där....tyvärr så finns det bildbevis på det oxå :D Ett tack till Eva och Theo som bjöd på god mat och trevligt sällskap tills jag somnade :)

Inga kommentarer: