måndag 14 juni 2010

Usch

Var nu i kväll ute och gick en sväng med Bamse som blir lite tröttare av dom korta promenader han som valp får gå :) Han är ju ett litet yrväder så lite annat än tomten är ju verkligen att föredra och så luktar det ju lite annat oxå och har man sen tur så är ju grannarna ute och ännu större tur har dom sina hundar med sig. Skojsigt för en busig valp :) I kväll gick vi allén fram och tillbaka och på ett ställe stod han länge med nosen i backen. Jag tröttnade lite och drog honom lätt därifrån för att komma vidare och det är då jag ser när han vänder på huvudet att han har en orm i munnen. Fy va vidrigt men tur att ormen är död. Och tur att han släpper den så jag slipper dra den ur munnen på honom.....usch. Nej det vill jag helst slippa då ormar inte är dom djuren jag tycker bäst om. Och skulle den ha vart levande och slingrat sig om nosen på honom vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Fast då kanske man samlar sig så pass att man tänker på hunden och försöker bli av med den vidriga ormen :s

Inga kommentarer: