fredag 11 juni 2010

Kläder

Var i dag en sväng till Tuna Park för att se om jag kunde hitta nåt bra att sätta på mig på bröllopet vi ska på i morgon. Hade köpt en svart blus i början av veckan men nu ville jag hitta en kavaj som passade till för det blir ju kallt på kvällen och inte så kul att gå i en vindjacka då. In på HM för att haffa en tjej som jobbar där och sen leta runt efter något som var slutsålt. Nästan inget finns ju kvar nu när alla ska ha till studenten och alla avslutningar så det fick bli en kofta utan knappar istället. Jättesnygg är den och jag fastnade fär den direkt jag fick på mig den, men den passade inte med det jag ska ha under, så blev till att hitta nåt nytt där oxå. Letade vidare och hittade en kortärmad skjorta som bara är så snygg men jag ville ha en storlek större fast tyvärr slut :( Tjejen jag pratade med ringde den andra butiken och kan man tänka dom hade en där. Jag köpte skjortan iaf för skulle den andra vara på tok för stor så skulle jag ha den lilla kvar. Kommer ner till stan och provar och den sitter perfekt, men när jag tittar på prislappen så har dom tatt för mycket betalt i den andra butiken så det säger jag till hon i kassan. Det fanns ingen prislapp så dom chansade och tog ett pris. Nu fick jag tillbaka 30:- och var så glad över det. Tyckte att den var billig med det dyrare priset, men det här blev ju toppen :)

Inga kommentarer: