lördag 15 maj 2010

Jobb!

Lite glad blev man ju i går när dom äntligen hörde av sig från HM lagret här i stan och erbjöd mig jobb över sommaren. Ok bara ett sommarjobb, men tänk possitivt och se framåt, för går det bra där så har man ju fått in en fot och skulle man inte få vara kvar när ordinarie personal kommer tillbaka så är man ju en erfarenhet rikare och har lite mer att skriva till i sin CV. Känns oxå bättre att ta det jobbet än att vänta på det som kanske skulle kunna ha gett praktik och alltså en lön lika liten som a-kassan. Nej nu får jag jobba till ordinarie lön på ett jobb som känns bättre :) Och skulle jag ha fått det andra jobbet så skulle inte arbetsförmedlingen gett mig truckkort bara för att praktisera en månad.....nej det här känns rätt så det ska jag göra :)

Inga kommentarer: