tisdag 9 februari 2010

Kort

Ibland har man väntat längre än man borde med att skaffa vissa bekvämligheter....som Ica-kortet tex. Ja kortet har jag ju haft väldigt länge men att sätta in pengar på det har liksom inte existerat i min skalle :) Har hela tiden tänkt att det är ju bara ett bonuskort och nåt mer vill jag inte ha det till förrän nu när vi åker och handlar var för sig ibland. Då ska det föras över pengar eller hela tiden kollas att man har pengar på kontot för man vill ju inte ha för mycket där om kortet skulle bli kapat och tömt. Men nu när det var dax att ha ett varsitt kort så forskade jag vidare i vilket man ska ha för att kunna sätta in pengar till inköp och då fick jag svaret att nej men det funkar på ditt kort det enda du inte har är kredit men det vill jag ändå inte ha så.....Så nu sätts det in pengar där och vi har bättre koll på hur mycket vi gör av med i mat varje månad :) Och varsitt kort har vi ju oxå så man slipper tänka på vart kortet är när man ska handla :)

1 kommentar:

FotoJohansson sa...

Oj! Vad duktigt! :)

Jag ska väl gå ner ungefär lika mycket. Men jag är nog den värsta av dom värsta godisråttorna i hela välden. Blivit uppvuxen på glass typ :D