fredag 12 februari 2010

Samtal

Satt i går på nätet och forskade lite om vårt abonemang vi har på tv-kanalerna, men då jag inte riktigt hittade vad jag sökte (vi har ett erbjudande som inte står med där) så ringde jag helt enkelt upp kundtjänst. Där fick jag svar på alla mina frågor om vad det skulle kosta att få det extrakort jag var intresserad av. Ville inte bestämma det då utan jag ville att Danne oxå skulle få ha en åsikt då man kunde välja bort kanaler som man inte tittar på och få ett billigare alternativ så sa att jag väntar och hör av min när jag vet. Strax efter att jag lagt på luren ringer det och när jag svarar säger killen i andra änden att hej jag heter.....och ringer från Boxer och erbjuder mig en helhetslösning på bredband mm. Jag talar då om för honom att jag inte kan teckna nåt sånt och sen talar jag om för honom att jag precis har pratat med Boxers kundtjänst.....haha. Han blir lika förvånad som jag över timingen och undrar då vad jag pratade med dom om. Jag drar allt en gång till och får bekräftat att det är riktigt med priserna jag fått men......nu får jag ett annat erbjudande av honom och det är bra mycket förmånligare än det som jag fick lite tidigare hehe. Tackar för det! Man kan alltså säga att det var tur att jag inte tecknade nåt mer hos kundtjänst för då hade jag ju gått miste om det här jag fick av den andra säljaren :)

Inga kommentarer: