lördag 4 april 2009

Brudar!

Vilken kväll det var i går, när vi ett gäng gamla och nuvarande Eka-arbetare träffades igen. Herregud jag har ju sån skrattkramp i magen fortfarande, att jag slipper träna situpps på en hel vecka känns det som. Kvällen började hemma hos mig med att två i gänget dök upp och skulle lifta med mig ut till Eva. Vi stack iväg till pizzerian och hämtade vår efterlängtade flottiga mat som skulle avnjutas :D för att sen bege oss ut på landsbygden där Eva har byggt bo :) Som vanligt när vi träffas så blir det ju nästan bara skratt....och ett gott skratt förlänger ju livet, så det här galna gänget kommer nog alla att överleva jordens undergång oxå...haha. Tyvärr så flyger ju tiden i väg såna här kvällar, så även denna. Men f-n tjejer....visst ska vi väl kunna få till fler gånger när vi ska träffas. Ska verkligen ta mig en funderare om fredagen där i maj som vi spånade om. Mina grannar kan behöva få vara med om när vi brakar loss i ett helvetiskt vrål!!....haha. Behöver nog inte skriva så mycket mer för bilderna nedan talar för sig själva :)



Lugnt och städat med lite kaffe på maten :)

Och där kom lite alkohol med i bilden :)

Gudrun släpper loss ordentligt, medans Rose försöker hålla sig i skinnet....haha

Sussie och Inga i ett av skrattanfallen :)

Inga kommentarer: