onsdag 1 april 2009

Plugg?

I går fick jag äntligen ändan ur och anmälde mig till Högskolan i Jönköping. Fick tips på en bildbehandlingskurs som är helt på distans och som inte krävde några studier annat än gymnasium innan man går den, så då borde jag ju passa in där. Vill ju verkligen lära mig mer, och den här kursen ger dessutom betyg så man kan fortsätta om man vill. Bra med lite högskolepoäng :) I dag skickade jag dessutom in mitt avgångsbetyg så snart kanske man är student oxå :) Jag som aldrig gillat skolan ska nu sitta ner här vid datorn och hårdplugga....eller hård...nej mer mjukplugga blir det väl, för det är ju inte på heltid detta ska ske. Kursen är på 5 månader fast vill man så kan man läsa på det dubbla. Men 6 timmar per vecka ska jag väl för jösse namn klara av och 5 månader är ju bra tid. Vill ju liksom bli klar redan i går om jag får bestämma själv....om jag nu kommer in förståss. Det får man ju sitta här och hålla tummarna för :)



Såg denna skönhet utanför huset i dag, och kunde inte låta bli att fota den :)

2 kommentarer:

therese sa...

ja han är grymt saknad, ska verkligen bli skönt med ny lägenhet så kanske jag kan sluta se han överallt...
Men det är värst på natten =(

Maria sa...

Åh vilken underbar bild!! Här är det hur mkt snö som helst:( Jag vill ha sommar nu!!