söndag 8 november 2009

Feber?

I morse kände jag mig lite emlig då skallebanke satt klorna i mig rejält, men det är ju så tråkigt att ligga i sängen så tar en tablett och tar tag i dagen ist :) Hade lite på schemat som fotoläxan och handling. När vi satt vid frukostbordet så tittade jag lite på den nya febertermometern jag inhandlade i veckan och bestämde mig för att prova den. Så in i munnen och vänta på pipet, för att sen läsa av 38,5 grader. Jaha säger Danne....nu får du allt bädda ner dig i sängen för du kan ju inte alls må så bra. Nej jag känner mig ju lite emlig, men så hög feber.....haha nej så klart inte för då hade jag inte gått ur sängen alls på morgonen. Anledningen till graderna var att jag nyss druckit the och då var jag ju så klart varmare i munnen än normalt så ingen som helst feber där inte :)

2 kommentarer:

FotoJohansson -I en hobbyfotografs objektiv sa...

Du får se till att krya på dig :)

Molle - I en hobbyfotografs objektiv sa...

Skönt!:) Inte så roligt när det blir sådär. :/
Skönt att kunna skylla på pms ibland. ;)

Eftersom jag bara var 10 år gammal kommer nog minnena mer eller mindre aldrig dyka upp igen tyvärr. :/
Tänk att det ska vara så jobbigt att någon bara försvinner ur ens liv. Att man ska behöva känna ibland.