onsdag 25 november 2009

Städ

Har precis kommit hem från lägenheten och flyttstädningen. Usch så trist det är med sånt även om man inte har så skitigt så är det ju lite mer städning och är man dessutom petig av sig så skurar man nog mycket mer än man behöver. Och hur lätt är det att tvätta gamla fönster som ramlar isär när man torkar.....suck. Hoppas verkligen att hyresvärden tar tag i det och ser till att måla snart så dom inte ruttnar sönder helt. Fick oxå höra häromdagen att alla lägenheterna byter hyresgäster nu och i dag när jag pratade med huresvärden så sa han samma sak. En av tjejerna som flyttade in nyss ska oxå flytta innan hon ens hade fått in möblerna. Och sista lämnar sin lägenhet i mars nästa år. Man kan ju nästan tro att det är ett hemskt hus att bo i men så är det inte utan alla hade sina själ just samtidigt helt enkelt :) Så på måndag lämnar jag in mina nycklar och blir en hyra rikare då jag slipper sitta och betala för nåt jag ändå inte använder :)

1 kommentar:

lillkusin sa...

Jag fick neka ett jobberbjudande från min förre chef, superskönt =)
Hennes erbjudande skulle krocka med nya jobbet och jag har desutom fler timmar nu, vill inte jobba på mitt gamla jobb ändå =p