lördag 14 november 2009

Samtal

Tidigt i morse ringde min mobil och då funderar man ju på vem i h....te som ringer den tiden. Ok jag var ju vaken men ingen brukar ringa så tidigt iaf inte på helgen. Jag tittade på telefonen och kände inte igen numret så nån måste helt klart ha ringt fel men när jag svarade så var det från Växtriket här i stan och dom skulle komma med blommor åt mig :) Men varför?....kollade med Danne ifall han hade hittat på något, men nej han blånekade och jag tror honom för han har ju jobbat hela dagarna och inte vart in till stan och beställt några blommor. Och vi har ju heller inget att fira så varför skulle han då skicka bud....ja menar vill han ge mig blommor så köper han dom och överlämnar själv. Aja nu var det bara att vänta och se vem den skylldiga var. Danne skämtade om att jag väl har nån beundrare som vill visa sig......men nej ingen vad jag vet. Fast visst är det en hemlig så vet jag ju inte om det...hihi. Nej vem skulle det kunna vara som är så snäll och skickar mig blommor.....men så slog mig tanken att det är nog tjejen som äger plånboken jag hittade och visst var det hon som hörde av sig med ett tack. Glad över att det finns så ärliga människor som ser till att värdesaker kommer till polisen och sen vidare till rätt ägare :) Inte hade hon behövt tacka men så glad jag blev. Hade ju inte förväntat mig nåt sånt så det här blev verkligen en glad överraskning :)



Inga kommentarer: