måndag 16 november 2009

Tänder

I förra veckan ringde dom från tandläkaren och sa att nu är det minsan dax att komma förbi på den årliga kollen och sköterskan frågade mig om torsdag skulle passa. Jag svarar ja att det går bra bara det blir på förmiddagen då jag har seminarium hos coachen på eftermiddagen. Blir bra säger hon och skriver in mig 11.20. En stund senare får jag ett mail från ett rekryteringsföretag som vill träffa mig strax innan och då var det ju bara att ringa och ändras tandis. Sagt och gjort jag får ett samtal från tandläkaren och jag framför mitt önskemål att få byta torsdagstiden till en annan. Då blir sköterskan lite fundersam och säger att men du ska ju vara här i morgon! Va!! Nej men hon som ringde förra veckan frågade ju om torsdagen. Men visst då behåller jag tisdagstiden. Lite förvirrat där men tur iaf att jag ringde så jag inte missade mitt besök.

Inga kommentarer: