söndag 25 april 2010

Hund

I lördags var vi äntligen och tittade på valparna och jag kan säga att dom är bara så söta. Ville ta med alla hem på en gång, men får snällt vänta tills om två veckor när dom är leveransklara. Alla valparna var så otroligt lika till sättet och utseendet att det kommer att bli svårt att välja, så spelar nog ingen roll vilken som får följa med oss. Namnet som vi bestämt är Bamse och det beror på att......ska försöka förklara. Den älsta hunden Buster heter Zeke i stamtavlan, så därför heter den andra hunden så nu. Han i sin tur heter Bamse i sin stamtavla så då får den nya lilla valpen heta så. Alltså får varje ny hund ett namn efter den som är äldre och det finns ett minne kvar.


1 kommentar:

kusin sa...

naaaw sötnöt till vovve =)
Åh jag vill oxå ha en "bebis" jue, jag får snällt vänta tills fröken är borta jag.. Men hoon är min lilla pip-bebis ;p

Kram