fredag 9 april 2010

Kontor

Jaha då har man möblerat och lite på kontoret.....eller möblerat om datorerna kanske man ska säga. Tyvärr så när jag hade flyttat den stationära så var min stol för låg eller skrivbordet för högt för att jag skulle kunna sitta där vid min lap utan att få ha armarna för högt :( Hmm......why meeee? Men skam den som ger sig. Hjulen på skrivbordet mejslades bort och nu sitter jag faktiskt ganska bra här. Det är bara en sak jag inte gillar och det är att sitta med ryggen mot dörren. Vet inte varför det är så obehagligt men nej jag gillar det inte. Får se om vi får ändan ur och tar bort det stora opraktiska hörnbordet nån gång och fixar till så att vi båda kan sitta bekvämt härinne utan att behöva krocka med varandra hela tiden. Skulle vara trevligt :)

Inga kommentarer: