fredag 16 april 2010

Spännade.....

.....dag har det vart i dag. Förra veckan ringde dom från HMs lager här i stan och sa att dom satt med min ansökan framför sig och vlle träffa mig. Kul och givetvis sa jag ja till det :) Så i dag var det äntligen dax att fara dit för att se och höra vad HM är för spännade arbetsplats. Dom ställde en herrans massa frågor och ja jag frågade givetvis lite jag oxå och kände att det gick faktiskt inte så dåligt. Dom är ju proffsiga på att fråga ut en och man är väl så att säga lite mindre proffsig på att svara, men för att ha vart på endast två intervjuer under hela mitt yrkesverksamma liv så är jag nöjd. Tror oxå dom blev lite snopna över att jag med mina 20år på samma företag var sist anställd på verkstan :) Men lång yrkeserfarenhet från ett och samma företag är väl inte helt fel det :) Ungeffär 40min (lång eller kort tid vet jag inte om det är) tog det hela och sen iväg för att informera personerna som jag lämnade som referens att nu kan dom kanske få ett samtal och en av dom fick faktiskt det redan i dag så det känns ju lite bra det oxå. Håller alla tummar nu för att jag får nåt jobb hos dom, fast det är ju så klart många sökande så jag är bara väldigt glad över att få vara en av dom som överhuvud taget fick chansen att få komma på intervju :)

1 kommentar:

lillkusinen m. familj sa...

Va roligt för dig att det kändes bra =)
Håller alla tummar och tår för dig, hoppas du får de =D

Kramar från oss i norr