tisdag 2 september 2008

Semester

Då har den lilla minisemestern tagit slut....och fort gick det allt. På Måndagen avnjöt jag en lunch med toppen vännen Marie och sen blev det en shoppingrunda på stan innan resan till Stockholm. Som blev hur bra som helst...en riktig toppenkväll med andra ord. Ett helt gäng skulle åka, men i slutänden blev vi bara 2. Men vad gör väl det, vi hade ju kul och dansade för dom andra oxå :-) Vädret var ju oxå bra och dansbanan var full med dansglada människor den här kvällen. Det var sista dansen ute för säsongen och nu får man hålla tummarna för att dom kör nästa sommar oxå. För Hågelby är ett riktigt fint ställe att åka till. Kan verkligen rekommendera det :-) Synd bara att tiden går så fort när man har kul, men när vi skulle åka hem så satt grodprinsen själv och väntade på parkeringen:-) Tänkte först falla ner på knä och ge den en blöt puss för att se om det verkligen fungerade det där som sägs om grodor och prinsar. Men nä....med min vanliga otur så skulle nog bara grodan förvandlas till nåt hemskt som en spindel...haha. Så grodan förpassades in i några buskar ist för att riskera att bli platt under nån bil. Så i morrn är det tillbaka i vardan utan vare sig dans eller grodprinsar :-)

Frida (nr 2) dansar loss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min kära vän!

Vad kul att ni hade kul på Hågelby. Du vet att jag gärna hade åkt med. Men barnvakt, ridning mm kom i vägen.
Tack för den supergoda lunchen.Vet ej om jag kom ihåg att tacka förrut, men det gjorde jag nog (hoppas jag innerligt).
Det var så gott.
Tack för all hjälp vid inhandling av mina tävlingskläder. Hoppas det blir bra med dem, nästa helg!

Vi ses i kväll, hoppas jag. Kram min vän, från din vän Marie

Birgitta sa...

Klart du kom ihåg att tacka...och ingen fara om du skulle glömma bort nån gång...sånt gör ju även jag ibl. Vet hur det är att ha mycket omkring sig som du har just nu. Men allt kommer att ordna sig till det bästa så småningom...och nästa helg ska det bli kul att se dig och dom andra på dansgolvet :) kläderna passade superbra på dig ;)
Kram vännen!