fredag 5 september 2008

Städa, städa, städa....

Varför i hela fridens namn ska det vara så tråkigt att städa? Herregud....hur svårt är det egentligen att dra runt på dammsugaren den lilla stund det tar att gå runt min lilla lägenhet. Fattar heller inte vart allt damm kommer ifrån, för inte är jag så hårig att det flyger omkring mig....haha. Och nu när jag inte har nån lurvig katt heller som fäller...hmm. Men hinner ju inte ens ställa in dammsugaren förrän det har grott ihop igen... :s Aja, det blir ju fint när det är klart så den lilla stund det tar kan jag nog stå ut iaf :p. Tvättstugan däremot, den fixar jag med glädje....och stryka är ju bara så kul att göra. Ja jag vet att jag inte är normal på en fläck....men dom sysslorna gör jag så gärna. Diska är ju nåt som oxå är helt ok, med tanke på att det bara är till att fylla på diskmedel och trycka på en knapp på maskinen :-D....men städa....ja, undrar om man någonsin kommer att tycka om det....låt mig tänka lite.....så klar...och svaret blir nog nej den här gången oxå:-D

Inga kommentarer: