torsdag 27 augusti 2009

Ingen.....

.....bloggork, eller jo jag har väl kunnat orka att skriva några radet, men varje gång jag satt mig vid datorn har det vart annat att titta på och jag känner mig verkligen stressad av att sitta och leta hela tiden efter företag som kan tänkas behöva arbetskraft. Det är ett jädrans jagande hela tiden och man blir helt slut i skallen. Sen vill jag ju plocka ihop i min lägenhet oxå och även få ordning på allt jag släpar hit och nu har ju gympan börjat oxå, men det är bara bra för då kopplar man av (om man nu kan skriva så) . Haha....ja jag menar inte vilar utan slår bort alla tankar som far runt i skallen. Jobbtankar alltså. Men men det ska väl ordna sig med jobb nån gång oxå. Alltid nåt måste det väl finnas åt mig oxå. Danne stackarn jobbar hela tiden nu och även helgerna räknas ju som vardag i hans jobb så ingen skillnad vilken veckodag det är förutom när lönekuvertet kommer med extra betalt för kväll och helgslitet. Det enda nu som gör att han är hemma ibland är om det regnar för då kan han ju inte köra. Men så är det ju med jordbruket....man måste ju tröska och så medans det är tid och den tiden är ju nu. Fast i går kväll var han hemma och då åkte vi iväg på speedway och såg Eskilstunalaget vinna stort :) Sen kom jag helt plötsligt på att....vänta nu mitt modem funkade ju att ställa inne på kontoret men då funkade inte hans dator att surfa på det, men nu har jag ju ställt in min gammeldator och den borde ju oxå kunna funka på det modemet jag alltid använt. Så när vi kom hem så testade vi och se på f-n....det går. Hurra!! Nu kan vi sitta vid varsin dator samtidigt och surfa. Eller han surfar och jag leker med mina bilder. Så kvällen i går blev riktigt trevlig när vi kunde göra något tillsammans. Så kanske sitter jag här lite oftare nu när han kan få vara med oxå :)
Nej nu är det dax att ta en liten runda med doggarna innan frukost.
Ses snart igen!

1 kommentar:

lillkusin sa...

Ska ni bli sambos? =)