onsdag 30 september 2009

Mitt i.....

.....natten. Ja jag vet att jag borde sova nu och har så gjort i några timmar iaf, men sen rngde klockan och Danne måste gå upp för att påbörja sin resa till Turkland och jag har precis vinkat av honom. En hel vecka tills nästa gång vi ses, men det kommer att gå alldeles utmärkt då jag har två jyckar och en herrans massa grannar här som får se till att underhålla mig *blink*....fast kommer nog inte att ha så svårt att underhålla mig själv heller faktiskt. Alla möbler i lägenheten ska ju byta plats och han kommer nog inte att känna igen sig när han kommer hem. Det enda jag önskar nu att det var en hiss från garaget och upp och att möblerna vore lite lättare så jag kunde släpa upp dom själv :)...men men nu finns det ju en herrans massa starkt folk i omgivningarna och om jag flirtar lite så kanske någon kommer ångande och bär ;) *blink igen* Nej nu åter dax att inta sängen för några timmars sömn :)
Natti natti

Inga kommentarer: