måndag 9 november 2009

Kluriga kort

I dag fick jag ett mail, ja iof inte så märkligt med det. Men det här var ett sånt där mail där man ska tänka på ett kort och sen skulle då den här katten som var med i presentationen tala om vad jag tänkta på. Korten var bara höga, dvs knekt och uppåt, och när man tänkt på ett kort så fick man se i nästa bild att nu var minsan jag tänkte på bortplockat. Ohhhh, åhhhh, men hur kan det gå till säger många. Men det här genomskådade man ju lätt. Visst kortet jag tänkte på var ju borta och visst kan man inte annat än att bli förvånad, men kan säga att inget av dom korten som var med på första bilden var med på den andra....ha där kom jag allt på hur det ligger till. Alla tror ju att korten är samma för att det bara är dom höga korten som är med och dom är ju svåra att se skillnad på när det kanske går lite fort. Man ser inte det kortet man tänkte på och vips har man gått på blåsningen. Så nu kan ni andra oxå kika efter när ni får nåt liknande mail för att se om det är så i det oxå :)

Inga kommentarer: