måndag 23 november 2009

Lån

Kom just på att fotoböckerna från bibblan måsta tillbaka idag, och jag som inte ens har tittat klart i dom :( Men det går ju alltid att låna om ifall ingen står i kö på dom så det blir ju bara till att göra. Men sen tittade jag på kvittot och ja just det går ju att göra på nätet men då slog det mig att herregud det är ju evigheter sen jag loggade in där och vad har jag då för inloggning. Jo lånekortnumret vet jag ju eftersom det står på kortet....men pinkoden nej den har jag ingen aning om. Aja jag gick in på sidan och skrev in kortnumret sen en vild chansning på att jag vart smart när jag valde kod.....och kan man tänka. Det finns ett till geni i den Bergkvistska släkten för pling där kom jag in och kunde låna om böckerna :) Datumet blev desstuom i början av nästa år så då har jag hela julen på mig att studera fotokonsten :) Undrar om man inte skulle kosta på sig en lott dagen till ära :)

Inga kommentarer: