tisdag 29 maj 2012

DatorBlogghelvete

Började skriva ett inlägg för några dagar sen och när jag hade kommit en bra bit på väg så försvann halva inlägget :/ Vet inte riktigt vad jag gör mer än att kanske ha handen på plattan och kanske blir det något knas då. Att sitta och skriva med händerna i luften är ju inte det lättaste så får väl leva med att det ibland försvinner eller att markören flyttar sig och jag börjar skriva mitt i inlägget.....grrrr. Aja är väl inte datorns fel utan ett rent handhavandefel och sen finns det ju en knapp som heter Spara och den går ju att använda fler gånger......plus att jag kan lära mig att markera och kopiera när jag skriver mail ifall det händer. Men som vanligt biter ju latmasken hårt och jag tror att den här gången händer inget.....men så poff är allt borta....suck. Har ju dessutom haft massor att skriva om, men eftersom jag inte satt mig vid datorn på en gång så finns det inte kvar i minnet nu. Det enda som finns här är.....typ städa, diska, tvätta, laga mat, handla, ta hand om Nellie och packa flyttlådor. Inte så mycket att göra nuförtiden alltså...haha. Nej jag måste helt klart ha papper och penna med mig och skriva ner stödord till inlägg så jag minns när det är dax att logga in här nästa gång :)

Inga kommentarer: