måndag 24 september 2012

Fotodag

För ett tag sen var Nellie och jag ute hos Frida med fam för att få lite fina bilder på oss. Jag hade vunnit en tävling på Fb....och vinsten var just en fotografering. Rasmus som skulle ta bilderna är ju så duktig på att fota och jag har sett babybilder som han tagit så blev väldigt glad över vinsten. Hoppades på att han skulle få lite fina bilder på mig och Nellie tillsammans för jag har inte vad jag vet iallafall, några bilder på mig och min pappa på samma bild. Mamma vet jag att det iaf finns en och det är dopkortet, så betyder väldigt mycket för mig att Nellie får lite såna bilder. Vi skulle helst vara utomhus och vädret denna sommar har ju inte vart det bästa, men när det skulle fotas så var solen framme. Helt otroligt och kanske skulle man ha köpt en lott på hemvägen :) Hade lite svårt att bestämma mig för bara fem bilder så beställde några till. Stort tack till Rasmus Erixon för jobbet.


 








 

Inga kommentarer: