torsdag 7 juni 2012

Lillfisen.....

....har helt plötsligt blivit stor. Tog lite bilder på underbarnet i går och måste säga att jag är mer än nöjd trots att jag egentligen inte kan det där med inställningar. Och skulle en erfaren fotograf titta på bilderna så skulle han säkert hitta en herrans massa fel, men huvudsaken att jag är nöjd. Ska boka in en fotografering lite senare för att få en familjebild då mannen i huset inte vill vara med i tidningen. Men en familjebild är ju alltid kul att ha då jag inte har en enda bild på mig och min pappa tillsammans. Han stod ju mest bakom kameran så blir ju lätt så, men tråkigt är det ialalfall. Har några få bilder på honom och eftersom Nellie inte kommer att få träffa sin riktiga morfar så får jag vara rädd om bilderna så hon får se hur han såg ut iallafall.
Nej nu är det dax att natta sig i säng så man orkar med en heldag i Parken Zoo i morgon. Ja inte för att lillan har så mycket glädje av djuren ännu, men mamman får ju komma ut och träffa lite andra vuxna :) Tur öppna förskolan finns för kostar ju en hel förmögenhet att gå in i parken annars, men nu så betalar dom entren :)





Inga kommentarer: