lördag 16 juni 2012

Shopping

I dag blev det som sagt shopping i Vingåker på Vingåkers Factory Outlet. Skulle egentligen inte ha något utan var nog mest till Nellie jag tänkte....men kom hem med en jacka, löparskor (nej jag ska inte börja springa), shorts, trosor och en plånbok :) Äntligen lite till mig själv jag som nuförtiden inte kostar på mig särskillt mycket, men nu när man är nere på den gamla vikten igen kanske man kan unna sig lite nytt. Blev ju en del till Nellie oxå och kan säga att hade jag obegränsat med pengar så skulle hon fått bra mycket mer. Lundmyr Of Sweden och Polarn & Pyret har ju så mycket fina kläder. Men blev iaf en body, en tunika, en t-shirt, en långärmad t-shirt och strumpor till den lilla damen. Storlekarna var lite udda mot hederliga HM, men vad gör väl det om det är lite stort för antar att hon snart växer i dom :) Efteråt åkte vi till några vänner och fikade och där fick vi två kassar med kläder och ett babygym. Babygym har vi ju, men det här är ett sånt i plast som hon kan sitta vid och kan säga att det blev succe direkt. Ok hon kan ju inte sitta själv ännu men går ju att palla upp henne med kuddar eller så får jag helt enkelt sitta bakom.


Nellies fina kläder


Med lite hjälp kan jag ju sitta och leka en liten stund


  
Kolla jag når dom när jag ligger

Inga kommentarer: