onsdag 20 juni 2012

Surf

Säga vad man vill om Telia som inte alltid lyckas ordna till saker på bästa sätt. Eller jo dom fixar ju det hela, men kan ju ta lite tid iaf när man väntar i kö till hjälp. Du har nummer 48 i kön och din beräknade väntetid är 29minuter. Efter det samtalet kan jag säga att det gick for
t. Anmälde ju i Söndags eftermiddag och i går fanns modemet att hämta ut på posten. Snacka om snabba ryck. Ok hade ju fått det direkt på telebutiken, men man dör ju inte av att vara utan internet i två dagar :)
I dag var Nellie och jag till Marys Cafe en sväng för att träffa några av mina arbetskompisar. Har aldrig vart där förut så var spännade att se hur det såg ut. Och vilket trevligt ställe.....ja ligger ju mitt ute i ingenstans, men så mysigt att sitta där under fruktträden och fika. Och att sen få träffa kompisarna ett tag är ju guld värt när man bara ser 4 väggar nuförtiden.....ja inte bara väggarna utan man ser ju barnet oxå vilket inte är helt fel. Skulle ju kunna vara med henne dygnet runt, men ibland är det skönt med lite vuxenprat oxå :)


Den fina rosen jag fick på min födelsedag



Inga kommentarer: