tisdag 12 juni 2012

Sova

Numera sen den lilla Damen här hemma har lärt sig hur man kommer runt på mage så vet man aldrig hur eller vart i sängen hon ligger. Tur det är staket runt för annars kanske hon hade leget under den. Vaknade av ett vrål i går och då far man ju upp och undrar om hon gjort sig illa, men inte då. Hon låg bara på mage och var fly förbannad för att hon inte kom därifrån. Tänkte smart och i går kväll när det var sovdax så la jag täcket bakom hennes rygg för att hon skulle ligga någorlunda stilla och vad händer då? Jo jag vaknade av att hon var mindre glad....ja ganska irriterad faktiskt och när jag kommer in till henne får jag se henne vilt flaxande på kudden. Kanske inget onormalt, men den lilla tjejen hade på något märkligt sätt fått in huvudet i örngottet.....ja jösses :) Hur kan hon ens ha kunnat lyckas med det....fattar inte det. Så nu blev det till att ta bort kudden och i med nappen för nån timmes sömn till.....lilla skruttan :)


Fick en present i går från våra vänner som vart i Ullared och shoppat och kan säga att nu bara älskar jag min nya iPhone högtalare. Vilket ljud det är i den lilla saken och i morse satt Nellie och jag och poppade loss till gummibjörnarna som är hennes absoluta favorit :)


Video med gummibjörnarna

Inga kommentarer: