måndag 18 juni 2012

Surt

I går var vi en sväng till Västerås och när vi ändå var där så blev det en tur till barnens hus där vi har presentkort. Har hittat en skötväska och nu skulle den inhandlas. Hittade en till men på tok för dyr i mitt tycke så tänkte ta den första. Men var inte riktigt nöjd med den så velade ganska mycket. Danne tyckte jag skulle ta den dyrare då den faktiskt uppfyllde alla krav vi har och var bättre plats i. Du har ju presentkort så köp den för guds skull. Ok då jag tog väskan och vi for hemåt. Väl hemma så ser jag att det saknas skötbädd så ringde i dag och frågade om den inte skulle ingå. Och visst ska den göra det så bara att komma in och hämta. Sa då att jag inte bor i stan så blir en dyr skötbädd. Frågade om dom inte kunde skicka en till mig, men den som sköter posten var inte där så gick inge bra alls. Däremot kunde dom se till så att en kommer till butiken här i stan så jag istället kan hämta där. Hur dom får den dit vet jag inte då den som skickar post inte är där :)

Inga kommentarer: