fredag 25 juli 2008

Konsert

Tog mig ut till Sundbyholm i dag för att sola lite....ja det gäller ju liksom att passa på när det äntligen är sol :) Hade som bäst vikt ut mig i min strandpose ;) när en kille kommer och ber mig flytta på sig!! Hmm...och jag som hade en alldeles utmärkt plats precis bredvid staketet som några snyggingar i arbets shorts som bäst höll på att bygga upp :) så nej inte ville jag flytta på mig, men när jag tittade upp så var det nog lika bra att dra iväg en liten bit. För där i slutet av gräsmattan var det två stora långtradare på ingång...och hade jag inte flyttat på mig hade det blitt solförmörkelse för resten av livet, och det vill man ju inte. Tänka sig vilket ståhej för en enda liten kille! Eller liten och liten...Paul Potts är ju en av dom största vid det här laget om jag inte är helt ute och cyklar. Så visst bäst att låta killen få sina högtalare på scenen så han kan göra ännu en bejublande konsert :)

Inga kommentarer: