onsdag 23 juli 2008

Suck

Ja jag är medveten om vad klockan är....men kan iaf inte sova. Den där jäkla halsen kan bara inte lämna mig ifred :( Och den där förbaskade febern som kommer och går lite som den själv tycker ploppar ju upp när man minst anar. Så nu var det alltså inte elakheterna som skulle ut, utan en mer långdragen historia som jag inte kommer att slippa undan så lätt. Men men lika bra att ta sitt straff...för nå satyg har jag väl gjort för att drabbas av det här på semestern. Eller så är det så enkelt som att det är lite av en tradition att bli sjuk då, och varför bryta ett vinnande koncept *asg*. Funderar starkt på i dag att marinera mig å lägga mig i solen....för att bli lite genomstekt, för så är det ju med mat....ju mer det värms upp ju fler bakterier dör. Så varför skulle inte mina då kunna grillas bort :D Nej nu ska jag ta en varm kopp te, en tunna c-vitamin och en ask bisolvon och försöka sova lite till.

Inga kommentarer: