torsdag 31 juli 2008

Äntligen!

Äntligen har jag hittat en parkeringsautomat som tar visakort :)....hurra!!...Alla andra tar ju bara bensinkort (och kanske andra kort) som jag givetvis inte har...hmm...valde visst lite fel där. Aja nu har jag iaf hittat mitt lilla parkeringsställe som accepterar mitt lilla kort :)...så alla andra håll er därifrån för det är MIN parkering. Ok...nu kommer det säkert kommentarer om att det Visst finns fler....(tar gärna emot dom tipsen) men men man kan ju inte hitta alla på en gång, och inte vill jag parkera i andra änden av stan bara för att dom råkar finnas där. Och så länge det inte är snö upp till knäna och inte latmasken biter för hårt så kan jag ju fortsätta att ta min lilla cykel och trampa dom få metrarna in till city.

2 kommentarer:

mariebell sa...

Klart du ska cykla. Du är ju så hurtig och vältränad.
Jag kommer att ligga i lä på gymmet i höst.
Jag måste erkänna att jag är lite rädd för alla svettiga gubbar. Tänk om det luktar som...ja, du vet.
Men det är klart, det kan ju finnas en del ögongodis också. Så det kan nog vara värt att gå dit. Eller vad tycker du? kram

Birgitta sa...

Vältränad!!! Inte efter den här sommaren med alla goda kebabtalrikar..haha. Ögongodis *drömmer* ja nån måste det väl för sjutton finnas...hehe vi får väl göra studiebesök på gymmen för att sen välja ut det som har bäst utsikt ;) Hmm undrar hur många kalorier det är i ögongodis?? eller om det har högt GI...hahaha