söndag 12 oktober 2008

Bak

Vad gör man en söndagmorgon när man inte kan sova....svär kanske ...haha jo det kan man ju tänka, men nej jag gick upp och bakade bullar ist. Tänkte först ligga kvar hela dan i sängen och krama den gosiga kudden, men så kom jag på att den stackars jästen var på väg ut ur kylen och jag måste på alla sätt hindra den från att anfalla grannens hund =D...haha. Så var bara till att palla sig upp och ta tag i det. Sen kom jag på att oj möblerna på balkongen har inte gått upp själv på vinden, och då fick man ju ta det oxå, och sen behövdes det ju handlas lite oxå, och sen var det kväll och Marie kom på en enkel middag. Herregud hur hade det gått om jag legat kvar i sängen hela dan. Jo min stackars vän Marie hade ju svultit ihjäl och granenns hund kanske hade dött av min jäst som löpte amok i trapphuset.... *asg*. Nej sova får man göra på jobbet så man orkar med att fara runt som en galning på helgerna. Nu ska jag slänga in möblerna i förrådet och fixa ihop en liten matlåda innan kudden ska kramas *drömmer*.

Inga kommentarer: