söndag 19 oktober 2008

Lite kul blev det allt!!

Vilken helg det har vart. Eller kanske jag ska skriva vecka...för ojojoj vad jag har ljugit. Mina föräldrar har lärt mig att det är fult att ljuga...så vad svår vecka detta har vart....men lögner så stora att grodorna inte fått plats i min mun...haha. Men vita lögner måste man ju dra till med ibl...haha. Det hela började iaf med att vi...Eva, Martina och Jag bestämde oss för att åka hem till Marie på lördagen och överraska henne. Så jag bestämde att då skulle jag komma till henne och vi skulle skruva ihop hennes vattensäng....och så långt allt bra. Men den lilla luringen var svår att hålla på mattan. Hon ville en det ena en det andra och huvaligen vad svårt det blev att försöka få henne att inte fatta något...haha. En undran var ju förståss varför Kolsva och Köpingsborna skulle åka med i samma bil från E-tuna till Sala (till dansen innan).....och jo visst dom vill ju ha gemenskap =)....hihi. Sen ville hon komma hem till mig innan...men nej det går ju inte för hur skulle jag kunna gömma undan dom andra vännerna som ev först skull komma till mig och dessutom presenten....och sen skulle jag ju även hinna handla den.....herregud. Sen ville hon tom bjuda mig på mat när jag skulle komma...pust nu blev det riktigt jobbigt, för vi skulle ju ha mat med oss även till henne. Så där fick man sätta ner foten ordentligt...haha. Ojojoj....så mycket lögner för den här lilla kvällen....haha. Men allt lyckades riktigt bra för vi kom hem till henne och ringde på med våra kassar med mat och dricka. En riktig kanonkväll med andra ord.....Och fick vi ihop sängen då......nej verkligen inte. Samlar man fyra galningar på ett ställe och dessutom sätter en kamera i handen på dom, så kan det ju inte annat än att bli ett smått skratt kaos...haha. Vad säger ni tjejer....det här få vi verkligen göra om fler gånger, men då kanske lite mer öppet så jag slipper ha dom satans grodorna i munnen =D



Grodan!!



Klart sängen måste provliggas innan montering


Bäst att kolla så allt går rätt till

Inga kommentarer: