onsdag 1 oktober 2008

Frissa

Var till frissan i dag för att få lite ordning på det ostyriga barret. Hur jag än bär mig åt och vilken frisyr jag än väljer så ser den bra ut i några veckor tills eländet har växt ut igen. Har ängnat många timmar åt att försöka komma på om det finns något som gör att håret växer saktare.....men nä det verkar som om man ska få lida i det tysta. Herregud hinner ju knappt komma hem från frissan förrän det är dax igen och boka en ny tid :s.....men men det är väl lagen om all jävlighet som gäller där oxå. Den här gången blev jag iaf sugen på någe nytt, och en frisyr som jag har fastnat för är ju Victoria Bechams senaste.Så snyggt med det riktigt korta håret :)...så hade jag inte hittat den frisyren jag gjorde nu så hade det blitt som hennes. Men nu blev jag iaf sugen på den här, för att se hur länge den kan hålla sig snygg. Typ tills jag duschar i kväll.....haha...för inte lär man få till någe snyggt i morrn bitti iaf....som vanligt. Man lämnar ju alltid friserstolen väldigt nöjd för att sen dan efter när man ska försöka sig på samma brista ut i gråt....haha....eller nåt sånt. Men med en burk gele och några liter spray ska väl eländet iaf hålla sig några timmar, för att sen bli till ett enda kaos efter första snurren på dansen senare på kvällern...haha.


Lite snyggt vattenkammad


Och här har saxen kommit fram


Klar :-)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Snygging!

Kanonsnyggt!
Ska bli kul att se om du får till det ikväll på dansen.
Själv åker jag skytteltrafik mellan bostäderna.
Min rygg håller på att, typ gå av eller så, känns det som. Lite massage skulle nog göra susen.
Vi ses ikväll. Kram Marie

Birgitta sa...

Tack vännen! Ja det ska verkligen bli intressant å se hur länge jag står ut i den här frisyren.....kan säga att det var såååå nära att det blev en Victoria Becham frisyr den här gången, men så hittade jag den här....men nästa gång kanske :) Vi får boka in en träff när du kommit lite i ordning i din lägenhet :)
Kram