lördag 27 juni 2009

Sol

Fick för mig att jag för en gång skull tänkte ta det lite lugnt och inte göra nåt....jo tvättmadkinen snurrar ju på men jag behöver ju inte anstränga mig så mycket. Bestämde mig för att ta en tur ut i trädgården för att bara sola och lata mig. Och det var riktigt skönt för jag lyckades tom slumra till en liten stund, tills hundarna skällde....hmm varför så just nu....jo grävlingsungarna var givetvis ute och härjade som vanligt. Vill inte riktigt ha dom så nära inpå och verkligen inte nära hundarna som kan få rejält med stryk. Aja...dom får väl springa där och jag återgick till solandet. Kände då att nåt stort traskar omkring på min rygg och när jag ska fösa bort eländet så sticker det till rejält i fingret....ajajaj. Var visst en stor geting som blev lite irriterad över att han inte fick gå där i godan ro. Men fy så det dunkar i fingret nu :(....men det är väl för hoppningsvis inte så länge det gör så. Men ibland ska man väl oxå få tycka lite synd om sig själv :))

Inga kommentarer: