söndag 28 oktober 2012

Fullt

Ja så känns det just nu i huset och då har vi inte flyttat allt ännu. Vi fick dubbelt så stort, men måste ändå göra oss av med mycket möbler och kanske är det inte så konstigt med tanke på att det är övervåning och inga höga möbler går in där. Men men gör vi oss av med hyllor så måste vi automatiskt banta ner på andra saker som stod däri :) perfekt med andra ord. Danne har sagt till mig att....släng allt du kan, men när an är med så blir det....men ska vi inte spara den. Och nej det ska vi verkligen inte. I dag fick vi hjälp av några fina vänner att flytta en del möbler och kartonger, så nästa helg kan vi bo där :) I går när vi var hos Dannes bror så såg jag deras hatthylla och insåg att en sån skulle passa perfekt i vår lilla hall, så på kvällen blev det blocket igen. Hittade en inte så långt härifrån och eftersom det var sent så fick det bli till att maila istället. Jag kollade mailen ett antal gånger i dag, men inte ett svar. Då kanske inte alla tittar i sin inkorg så ofta så beslöt jag mig för att ringa. Tjejen svarar och säger att hon mailat mig, och det är då det slår mig att.....skräpposten. Och visst låg mailet där. Hon har dessutom sänkt priset så inte helt fel. Även denna gång har vi tur då det precis efter oss ringt en tjej och ville köpa. Hoppas nu det blir bra i hallen så eventuella gäster har någonstans att hänga av sig.

Lånad bild från Ikea

Inga kommentarer: