lördag 6 oktober 2012

Vettskrämd

Ja nästan så. I går skrev jag nämligen ett långt inlägg och la till många bilder. När jag sen skulle publicera allt så va det borta. Inte kvar, puts väck, ja helt enkelt försvunnet gahhhhh. Blev lite fundersam på hur det kunde ha gått till och eftersom jag inte är så haj ännu på att blogga från den här Appen, så fick det bli till att riva sig i skallen ett tag. Men så hände det.....jag hittade inlägget som var sparat :) Gud så skönt för inte har man allt som var skrivet i huvudet....nej nej. Annars var det ju så enkelt att blogga härifrån ist så tack Frida för tipset :)

I dag var det dax för barnloppisen i Thomaskyrkan och jag åkte dit för att se om det fanns nåt för lillan. Och visst fanns det.....ja så mycket att jag knappt kom ut till bilen med allt :) fyndade pusselmattor (har en som är så bra med tanke på allt hundhår = lättstädat) mjuka klossar, träklossar, plocklåda (Brio), bultbräda (oxå Brio) och en stor lekmatta. Och ja sen var det nån mer mjukisleksak. Riktiga fynd för mellan 10-30:- st. Vilket känns som gratis med tanke på nypriset :) Nästa barnloppis som är inplanerad blir i Parken Zoo och hoppas på fynd då oxå. Vill så gärna ha tag på en Bobby Car till Nellie.

Leker med siffrorna till nya pusselmattan

Lilla snorfia

Inga kommentarer: