tisdag 2 oktober 2012

Vaket

Ja varför sova när man kan vara vaken. Har en liten tjej som inte riktigt ville somna i kväll så la henne i våran säng och la mig själv bredvid och ja sen är det bara ZZZZZzzzzz i nån timme. Behöver sömnen, men varför i hela friden kan jag inte klä av mig och somna om ist för att gå upp. Jaja....nu sitter jag här och vad göra om inte virka raggisar till den lilla :) Blev just klar med den första och kan säga att jag är mer än nöjd. Är ju första gången jag virkar såna, men kan säga att det absolut inte är sista för jisses så fort det gick i jämförelse med att sticka. Här kommer en bild på den första och sen blir det natti natti vad jag än säger, för i morgon är det träning och dans på schemat....ajajaj arma kropp :)
Mönstret hittade jag på http://heltvirkad.blogspot.se/2010/10/tjocksockar-till-barn.html








Inga kommentarer: