onsdag 6 augusti 2008

En av älsklingarna

I går kom en av mina älsklingar tillbaka till jobbet....äntligen :) Har ju gillat honom sen den dan han klev över tröskeln till kontoret och jag kan säga att kärleken är besvarad :) Han är mörk med bruna ögon och en av dom få som har lyckats charma mig :) Han blir helt tossig och far runt som en galning varje gång vi ses och i går morse stod han i dörren ut till verkstan på sina små darriga ben, 4 st närmare bestämt och viftade på svansen :) För Lillen eller Adolf som han egentligen heter är en liten charmig taxpojke som härjar runt på kontoret. Ibl har vi 4 st hundar där samtidigt och då är det full fart :) Skulle gärna ha hund själv, men jag har turen att få vara hundvakt ibl så jag får min beskärda del med regn, rusk och bajspåsar :) Då är det skönt att kunna lämna tillbaka vovven till dess ägare.....hihi. Fast visst är det bra med hund, för annars kommer man ju sällan ut på promenader i det vädret.


Adolf

Inga kommentarer: