söndag 17 augusti 2008

Festligheter

I Fredags var vi ner till stan för att titta på några gamla godingar :).....nämligen Noice & Nationalteatern. Noice, ja låtarna kände man ju igen från när man som 11 åring terrade lilla Mamma med stereon på högsta volym :)) (undrar hur många gånger hon velat slå ihjäl Pappa för att han gav mig den) Gud så bra dom var då....fast nu när jag kom hem å lyssnade på skivan så var dom faktiskt bättre i fredags :) för....ja rösten var ju inte så ljus som då.....haha. Men när man satt hemma i rummet så brydde man sig ju inte om sånt, för Hasse Carlsson var ju bara såååå snygg. Tyckte man då iaf när man var en liten flicka.....haha. Nu flyger han väl runt i sin himmel och spelar gamla låtarna för änglarna :) Nationalteatern lyssnade jag inte på då...eller jo visst har man hört låtarna, för Papsen hade ju musik som ett av sina stora intressen. Men för mig var inte dom stora favoriter, jag var nog lite för ung då. Men nu kan jag ist lyssna på deras musik :) Bättre sent än aldrig och tur är väl att man är allätare när det gäller musik.
Du lever bara en gång och den gången e nu
Det finns bara en som vet hur du ska leva å det e du







2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min lilla goding!!

Kul att se att du haft kul i helgen, trots att inte jag var med.
Men jag hade också kul, utan dig. Kan du förstå hur det gick till? Men jag hade ju annat trevligt sällskap med mig, förstås.

Vi ses väl på torsdag. Kram Marie

Birgitta sa...

Ja jag undrar oxå hur det gick till....kul utan mig...hmm. Men kan faktiskt förstå att det funkade med tanke på ditt resesällskap :) Och ja på Torsdag ska vi shuffla runt på dansgolvet i en 4 väggars. Kram på dig