lördag 2 augusti 2008

Tvestjärtar

Varför finns dessa små terroriserande djur, och vad gör dom för nytta egentligen? Tycker mest att dom springer omkring på platser där dom inte alls ska vara, typ i morgontidningen och posten. Visst dom trivs i min brevlåda och jag vet hur man kommer tillrätta med det problemet(genomskinlig botten bla), men orkar man göra något åt det.....näää. Man står ut med krypen ist...suck. Tom när man lyfter på täcket i sängen så finns dom där....och nu pratar jag inte om nån "sängkompis" utan tvestjärtarna som gärna ger en ett nyp av den sorten som man inte alls tänkt sig....haha. Många har dom vart, som i sommar fått åka den berömda toasliden till reningsverket, oxå många har fått smaka på en 37a över ryggen :) Ja jäklar vilken träff man kan få med en badtoffla (sorry grannar för smällarna) Och fler lär det väl bli innan den här sommaren är över. För inte lär väl dom små krypen ge sig så lätt...och inte jag heller för den delen. Kan dom inte hålla sig utanför min boning så får dom snällt finna sig i att bli förpassade till andra inte så roliga ställen :)

Inga kommentarer: